Doggie Style

Ayıpçı bir başlık olmakla birlikte...

 

-----------------------------

 

Köpekleri pek sevmem.

 

Kendilerine karşı bir sevgisizliğim yok. Sadece daha ziyade kedileri tercih ederim.

 

Bununla birlikte yolda bir kedi gördü mü "ayyy yhhaaaaağğğ inanmıyoroooommmm" diye hayvanı sütyeninin içine sokan aplalar güruhundan da değilim.

En fazla poposundan bir ısdırık alırım.

Arkadaşlar arasında popodan küçük bir ısırığın lafı olmamalı bence.

 

Hasılı köpekleri pek sevmem.

Sevmezdim.

Bu haftaya kadar. 

 

-----------------------------

 


Aha bu gördüğünüz eşşoğlueşşek (ama dişi bir eşşoğlueşşek) dağ başındaki görevimizde resmen beni gözüne kestirdi.

 

Salmıyor, bırakmıyor, sırnaşıyor, cilveleşiyor vs vs vs...

Nöbet sıram geldi silahın ucuna ucuna geliyor gitmeyim diye, yeleği falan giydirmiyor, biliyor çünkü gidicem.

 

Baktı olmuyor o da benimle nöbetlere gelmeye başladı.


Ama yine rahat durmuyor, tır durduruyorum bu da geliyor, vatandaşla aramıza giriyor. Kimlik alıcam elime elime geliyor, vatandaş da zannediyor ki eğitimli, arama köpeği falan.


Yoo, dağların boş gezeni bildiğin...

 

Ama varsan baksan dokuz dağın efesi.

 

-----------------------------

 


Başta sadece parmak ucuyla seviyordum.

Dediğim gibi, bir sevgisizlik yoktu ama öyle çok bi sevgi de yoktu köpeklere karşı. Isırır mısırır, şu yaştan sonra haberlere konu olmayalım köpeğin ısırdığı polis diye bayaa bi çekindim.

 

Ama ilerleyen günlerde bildiğin stres topu gibi sıkmalar, mıncırmalar falan gırla...

 

Artık yoruluyorum bir yerden sonra, patisiyle elimi çekiyor "okşasana lan, köpek mi oynuyor burada" dercesine başının üstüne koyuyor, bildiğin youtube komik hayvan videosu...




Gıgısı da bi ılık, bi yumuşak.

Eldiven getirmeyi unutmuşum, ne zaman elim üşüse gıgıya sokuyorum ohhh sıcacık missss...

 

----------------------------- 

 

O haberlerde gördüğümüz, şehit olmadan önce güneş gibi gülümserken fotoğrafı çekilen polisler/askerler geldi aklıma.

 

Bir an için onlar gibi hissettim.

 

Onlar da muhtemelen tıpkı benim gibi dağ başlarında, dereboylarında görev yaparken, tıpkı benim gibi tenekeden bozma siperlikler yada beton duvarlar veya konteyner noktalarda nöbet tutarken, tıpkı benim gibi arkadaşlarıyla yada kedi köpek severken, tıpkı benim gibi hatıralık fotoğraflar çekmişlerdi.

 

Her ihtimale karşı benim de bir iki fotoğrafım kalsın, gün gelir ben de bir gün tıpkı onlar gibi olurum belki:

  

Van-820'den Vatana Millete Sevgiler, Esenlikler...

0 Yormuyorum: