Müjde Ben Kanser Oldum

Zaten bana yaşatılan bu hayatta mutluluktan ölmeyi falan da beklemiyordum ama...

6 yıldır ufaktan tefekten biraz rahatsızlığım vardı genzimden.

Son 3-4 aydır aralıksız, sürekli ama böyle ve ince ince kanama halindeydi. Rahat nefes alamıyordum, horlamalarım başlamıştı, kulağımda boğukluk, görmemde hafif bir bulanıklık vardı.

6 yılı bilmem de 5 yıl 11 ay önce gitsem pek sorun olmayabilirmiş...

 

Başka belirtiler de vardı tabii, üstelik daha da bariz:

Hayatın bana zehir edilmesi,

Ne zaman iki dakika yüzüm gülse, burnumdan getirilmesi,

İyi niyetlerimin, güzel umutlarımın içine edilmesi,

Tüm inançlarımın, güvenimin ırzına geçilmesi,

Aşk, sevgi adı altında kandırıla kandırıla kalp namına birşeyimin bırakılmaması vb...


Sizin de hayatınızda böyle belirtiler varsa derhal doktora gidin, tüm kötü huylu tümörlerinizi aldırın.


Aldırmaz da benim gibi içinizde tutarsanız böyle kanser olursunuz işte!


------------------------


Nasıl atlatırım, yada atlatır mıyım bilmiyorum.

Zira 6 yıllık bir kanseri tedavi etmek pek siğil temizlemeye benzemiyordur muhtemelen.

Anlattığım pek çok şey burada, anlatamadığım milyonlarca şey de içimde, o yüzden fazla uzatmaya gerek yok.

Ama özetle, hakkım helal falan değil abi...





2 Yormuyorum:

pseudonym dedi ki...

Geçmiş olsun, Tedavi vs iyi geçiyordur umarım. Sağlıcakla...

Syrano dedi ki...

Aylaaar sonra gelen tek yorum :) Allah razı olsun sağolun, pek iyi gitmemekle birlikte, yine de iyiceyim (^_^)