My Own Personal Düldül

37 yıllık hayatımda kendim için yaptığım ilk ve tek şey...




3 Yormuyorum:

Deniz dedi ki...

Hayırlı olsun. Hiç motor kullanmadım kullanmak da istemiyorum ama çocuklar heveslenir diye olaya hakim olmak adına Zafer Akçayın youtube kanalındaki videolardan Motorun inceliklerini öğreniyorum. Kazasız sürüşler dilerim...

Syrano dedi ki...

Sağolunuz :)) Benim de öyle öldüm bittim bi motor sevdam olmadı hiç. Yok motorcular kardeşliğiymiş, hız tutkusuymuş falan hiç öyle şeylerim olmadı. Bir tane olsun, benim olsun, işimi görsün yeter... Ama iyi de bağlandım kerataya :)

Zafer Hocanın videolarını ben de çok seviyorum, bir de Altın Elbiseli Adam'ı tavsiye ederim, adam 2017'de öldü hala motorsiklet hususunda sürücülere yol göstermeye devam ediyor, anlatışı da çok eğlenceli :))

Deniz dedi ki...

Altın elbiseli adamı ben çocuklarıma örnek olarak gösteririm. Genelde yeni nesil kanlarinin deli akmasi hasebiyle ben cok iyi suruyorum bana birsey olmaz duygusu ile kendilerini kandiriyorlar ama adam profesyonel motorcu, motor ile dunyayi gezmis ama köorüde karsisina bir anda cikan adam yuzunden motor kazası yapıp ölüyor. Motor kullanmak cok dikkat isteyen bir is kucuk bir gozden kacan sey yuzunden canindan olabiliyorsun. Profesyonellerin basina bile gelebiliyor. Motor değil kurallara uymayanlar tehlikelidir. Tekrar guvenli surusler diliyorum size de