Sazan Burcu

Balık burcu hakkında ne desem bilemiyorum. Bence birileri bana bakmış ve "bu burcun adını da balık koyalım" demişler. Bazen bu kadar "balık" bir balık olduğum için kendime çok kızıyorum. Bu kadar aşırı, abartı bir balık olmayı nasıl beceriyorum acaba? Ben tam bir sazan burcuyum, sazan, hem de aynalı sazan, pullu pullu böyle, tam o meşhur avanakça yüz ifadesi ile mükemmel bir aynalı sazan...

Burç köşelerine geldiğinizde balık burcunu okumadan geçin lütfen, gazetelerde hakkımda bu kadar çok ve ahh canına yandığım ki malesef doğru haberler çıkmasından bıktım artık, özel hayat diye birşey kalmadı resmen :)))

Hatta değil mi ki bugün annem, ben askerdeyken kesip sakladığım gazete kupürlerini bulup okumuş ve beni uyuyor zannederek telefonda arkadaşıyla konuşurken de aynı şeyi söylemiş, tamam artık, olay budur bitmiştir:

- Ya Syrano'nun askerdeyken topladığı burç yazıları okudum bugün, resmen bizim Syrano'dan bashetmişler işte, ha oradakiler ha Syrano...

Bazen şu kanatlarını açmış kaz fotoğrafını solungaçlarını açmış bir sazanla değiştirmeyi düşünüyorum.

Ayrıca Pisces ne sevimli bir burç adıdır öyle, piskıs, uyyy yirim senin o piskıs diye dillerini, şirin şey seni :))

------------------------------------------




Allahıııım şu ikilemleri bile yaşıyorum mütemadiyen, hakikaten tam balığım yimin idiyürüüümmm...

2 Yormuyorum:

yeşimm dedi ki...

Tahminimde yanılmamışım :)

Syrano dedi ki...

Hatta o kadar daha balıklaştım ki artık solungaçlarım bile var kulağımın arkasında, "Su Dünyası" filmindeki gibi evrimleştim :D