İf Ay Day, Dont Kam May Funerıl, Ay Dont Wont

Öncelikle neden bu başlık?

Çünkü 6 yıl önce bugün:

---------------------------------

6 yıl önce bugün beni sevmekten yerlere göklere konduramayan bir arkadaşımın düğününe gitmişim. Fotoğrafları videoları falan çalınan bilgisayarımla beraber gitti sanıyordum. Tesadüf ya, kenarda köşede bir kaçını kaydetmişim, bu gün de başka şeyler ararken buldum...

İyi ki varsınlar, mutluluğumuzun mimarılar, sen olmasan bugün bu mutluluğu yaşayamazdıklar, senin gibi gönlü güzele Allah en güzelini versinler, yuva yapan yuvasız kalmazmışlar, en kısa zamanda seni de evlendireceğizler, yeminler, sözler, sevgiler, mutlulukar vs vs...

6 yıl geçmiş aradan. 2. çocukları bile olmuş.

5 yıl + 5 aydır beni aramıyorlar. Son görüştüğümüzde "kocişi" görüşlerimi değil ama karakterimi düzeltirsem belki tekrar görüşebileceğimizi söylemişti. Ben olmasaydım asla kalbinin sahibini bulamayacağını söyleyen o "kocişko"su.

Karı koca onlar bir yana, düğüne gittiğimiz diğer arkadaşlarımız bile bir kere aramadılar, sildiler, yolda görseler yol değiştirdiler, "hayat işte"ler girdi, "canm ben seni bi 5 dk sonra arasam sevgilim yanımdalar" çıktı.

O gün bu saatlerde kalabalık bir tekne turunda, eğleniyorduk ama tek başımaydım, hissediyordum bunu.

Bu gün bu sefer yine kalabalık bir ekip aracında, eğlenmiyoruz ve yine tek başımayım, hissetmemek imkansız...

---------------------------------   

Notatosfer: O geçen yazımda ne nezihmişim öyle, "dur ya büyük konuşmayım, belki kader güler yüzümüze, belki bir yerlerde birileri benim için güzel bir süpriz hazırlıyordur" diye ne kadar naif naif, ne kadar kibar kibar esefler etmişim öyle.

Ay çok tatlıymışım lan ben...

Ne kadar hayat dolu, umut doluymuşum.

6 yıl daha geçmesi lazımmış sabrımın sınırlarını tüketmek için...

Hörmetler.
(^_^) 

---------------------------------   



"Müzip sevimli badi"likten hallice, Pollyanna'nın sakal bıyık bırakabileni, o renkli saçlarından eser kalmayan, "ay hadi inşallah" sözünün gerçek mucidi,  inşallahlarla maşallahlarla bugüne gelmiş bir ben...

Yayında ve yapımda emeği geçen herkesin, herrrrkesin bir türlü belasını versin e mi...

7 Yormuyorum:

yeşimm dedi ki...

:(( ne diyeyim bilemedim...

Syrano dedi ki...

Eşeklik bende, şer şor bir adam olacaktım, öyle hora geçecektim o zaman...

yeşimm dedi ki...

Sinan beeeyyy nerdesiniiizzz

Syrano dedi ki...

Görevler görevler görevler görevleeerrr......

yeşim dedi ki...

Yaşıyor musunuz Sinan bey :)

Syrano dedi ki...

Bedenen mi ruhen mi :)

Ellerinden gelse uykuda bile göreve gönderecekler, emekli memurları toplayıp gönderecekler, hatta merhumları diriltip görev yazacaklar o derece yoğunuz :))

Dualarınızla yaşıyoruz efendim, eksik etmeyin...

yeşim dedi ki...

Sevindim hayatta oluşunuza :))çok önemli bir görevdesiniz Allah güç kuvvet versin ve herşeyi gönlünüze göre versin:)