Ve Sovyet Rusya Dağılır...

Boşanıyorum.

Daha doğrusu o boşandırtılıyorum.

Benim de 3 aylık evliliğimin 1 ayını zaten terkedilmiş olarak, evvelki 2 ayının da sadece hafta sonlarını birkaç saatliğine eşim olduğunu hatırlayabiliyor olarak geçirmek suretiyle 16.11.2018 tarihinde başlayan en büyük savaş cephem de böylece kapanmış oluyor.

Yayında ve yapımda emeği geçen herkesin ve herşeyin Allah bin türlü belasını versin... 

------------------------- 


Son Sovyetler Birliği Bayrağının Törenle Gönderden İndirilişi
25/12/1991


5 Yormuyorum:

yeşimm dedi ki...

Ne diyosunuz 😞 ben daha yeni tebrik etmiştim yaa

Syrano dedi ki...

Malesef...

Büşra Bayram dedi ki...

ben de daaha yeni tebrik etmiştim. neden peki?

Büşra Bayram dedi ki...

eee nerelerdesin? oyuna da girmiyoursun ki yazıp sorayım

Syrano dedi ki...

Seçim görevleri yüzünden acayip feci yoğunduk, ardından polis haftası geldi onda da yoğunduk. Sonra ben geceye geçtim, yoğunluğum geceye kaydı :))

Aslında bir bakıma da iyi oldu zira iki saniye boş kalsam kafayı yiyecek gibi oluyorum düşüncelerden, kendimi işe güce verdim, cinnet geçirmemek için...