Sadece Toprağa Gömmeyi Unutmuşlar

Çünkü çoktan karın, soğuğun bana hissettirdiklerini unuttum.

Kasvetli müziğin ruhumu nasıl da uyandırdığını,

Karamsalığımın umuduma, umudumun karamsarlığıma nasıl da cilveli cilveli sokulduğunu...

Salaktım, hem de çok salaktım.

Çok mutsuzdum da!

Ama bu bana garip bir zevk veriyordu.

Çünkü ne bok olduğumu yahut bir bok olup olmadığımı biliyordum.

Artık o zevk de bitti.

Yalnızdım ve bunu biliyordum.

Artık yalnız mıyım beraber miyim, birlikte miyim ayrı mıyım, evli miyim bekar mıyım, onu da bilmiyorum.

-----------------------------------------

Bir sene önce dün, eski komşumuzun bir kızı olmuştu.

Sevdik birlikte, bol bol dua aldık verdik ettik bilmemne...

Yok en kısa zamanda sizin de olsunlar, yok şöyle iyi ana olursunlar, böyle iyi baba olursunlar, dinler diyanetler, dualar mevlütler.

1 ay sürmedi o uhreviyet.

Ve dün o ballı eşek sıpası 1 yaşına girerken, bu 32 yaşındaki amcasının da koskoca bir yılı boku bokuna, sidiği sidiğine, necaseti necasetine akıp geçip gitti.

Lan daha dün bebek severken birbirimize hınzır hınzır bakıyor, yalnız kalmaya meydan arıyorduk lan!

Dün daha dün, aradan 365 gün geçemez daha epi topu 24 saat.

Zamanınızın göreceliliğine ve dahi E=m.c2'nize taharetleneyim bu nasıl zaman geçmesidir, oha yuh çüş...

-----------------------------------------

Hatırladığım yaklaşık 60-70 kere falan terkedildim+aldatıldım+unutuldum+zittiredildim bişey de bişey ona acımıyorum da,

32 yıl heba oldu gitti iyi mi...

0 Yormuyorum: