Kişisel Hezimetnamem

Yine kırdık bir taraflarımızı.
Son 2 yıl içindeki dördüncü kaza.
Anlaşılan ya bunlardan birinde cartayı çekip gidicem, yada kör bir kurşun gelip ışıkları söndürcek.

Hiçbiri olmazsa da bu kalp kırıklığıyla, bu gönül kırgınlığıyla fazla yaşamam muhtemelen.

----------------

O yüzden şimdiden yazayım;
 
Bak kardeşim.:
Annem ve babam dışında hiçkimseye hakkım helal değil!
Kimse de bana helal etmezse etmesin.

Kimse de arkamdan, "ayyy yazık ya, Allah bilir sağlığında ne kadar  kırdılarsa kalbini..." demesin, ikiyüzlüsünüz!
 
"Niye böyle birşey yazdı ki, ne kadar mutlu, hayat dolu, dolu dolu bir insandı..." demesin, suçlusu sizsiniz!!

"Aman etmezsen etme lan" hiç demeyin, sizin gibiler yüzünden de Hak Helal Etme Müessesesi bugün bu halde!!!

----------------
 
Bak şey de demeyin:
 
"Aman efendim polisler neden böyle oldu, neden böyle mutsuzlar, neden böyle kahır dolular bla bla bla..."
 
60 yaşından yaşlı yada huzur içinde ölen tek bir polis memuru görmedim, tanımadım 8 yıldır.

Hepsi ya beyin tümöründen ölüyor yada mide kanserinden. Hiçbiri olmazsa emekliliğe az kala intihar ediyorlar.

Özellikle de o "ne kadar mutlu, hayat doluydu" dedikleriniz.

Bazı kendini insanlar arasında gizlemeyi başarabilmiş kripto orospu çocuklarıdır bugün onları, beni, bu hale getiren!

----------------
 
Ha bi de illa bir yerlerde bi fotoğraf kullanacaksınız, aman rahmetli meslektaşımızın vasiyetiydi, aman fotoğrafsız haber olmaz nereden bulacaz şimdi bilmemne diye...

Sizi o zahmetten de kurtarayım, alın bunu kullanın:
 

 
Bu köpek, babamın vefatının ardından yüzümü güldüren bir iki şeyden biriydi.

Çoğu adam denilenden daha adam, çoğu şeref yoksunundan daha şerefliydi.

Ve onu severken bir an olsun sevmekten veya sevilmekten şüphe etmemiştim.
 
----------------
 
Bu kısım da "bok vardı da geberdi, şimdi işin yoksa evrakla tutanakla bilmemneyle uğraş dur, ne güzel akşam çıkışta karıya gidecektim" diyenler için:

Bunların sizinle, ideallerinizle, kurumsallığınızla vs alakası yok.
Bunlar hep benim kronik baht yetmezliğimden!

PTT'de pul yalama memuru olsaydım, dilimde biten tüyler lafla biten tüylerden yine az olurdu.
 
Müze memuru olsaydım, topyekün çalınan Bergama Şehrinden beni sorumlu tutarlardı.
 
Spor Bakanlığında çalışsaydım Pehlivan Koca Yusuf'un ölümünde personel olarak ihmalkarlığım araştırılıyor olurdu.

----------------
 
Her ne haltsa yavrum.
Anladık yada kazadan, ya kurşundan, ya kalleşlikten gidecez, tamam, su testisi su yoluda kırılacak, okey...
 
Hak mak helal melal değil hiçkimse ve hiçbirşeye.
 
Dağılabilirsiniz.
 
----------------
 
Son olarak: 
 




0 Yormuyorum: