Ben Birşey Yaptım



Pişman da değilim!...
 
Geç de oldu, güç de oldu...

Sonunda oldu ama!

Bundan sonra "Geceler Kara Tren"i dinlememe gerek kalmayacak, ki 1993'ten beri dinliyorum; çocuk yaşta o şarkı yüzünden şanzumanı bir dağıttım, bir daha da toparlayamadım.

Hayattaki tüm dertler bir şekilde aşılırdı da o şarkıdan kurtulamadıydım 6 yaşımdan beridir, o iyi oldu.

Aleyna Tilki falan dinlerim ne bileyim dinlerim işte birşeyler ama Nazan Öncel falan dinlemem artık...

Ohhhh ya dünya varmış valla lan ne biçim de rahatladım, elveda sana kasvetli şarkı...

Al o sepya tonlu kasvetli, mutsuz, insanın içine oturan klibini de başına çal.

Hele lan...


---------------------------------

Dur şuraya bir de mesleki espiri yapayım da içimde kalmasın:




---------------------------------

0 Yormuyorum: