Tüm Savaşların Sonuna

Bundan 100 yıl önce gerçekleşip , 100 yıl sonra benim hayatımı şekillendiren savaş, bitişinin 100. yılını kutluyor bugün..

Değil mi ki herkes kendi yaşam savaşını veriyor;

Ben de verdim. 

Değil mi ki her savaşın bir sonu var.

Benim de savaşım burda sona erdi.

Artık sıra göz yaşlarını silip yaraları sarmakta.

En temkinsiz barış bile savaştan daha iyidir, bu doğru ama;

İnşallah hayatımda ikinci bir dünya savaşı daha çıkmaz.

Onda çözülemeyenleri çözmeye çalışacağım bir soğuk savaşa da maruz kalmam.

Çünkü benim savaşım topla tüfekle değil, gönülle.

Ve Ağır Metal Sanayii ve Flamethrower Bakanı Rammstein Beyefendinin de dediği gibi:

"Sex ist ein Schlacht Liebe ist Krieg..."


---------------------------------------




O halde bu zaferim gönül dünyama şanlı bir girişi hakediyor olmalı...

0 Yormuyorum: