Nikah Masasına Oturdum İşte

Ki ilk oturuşum da değildir, bakınız şekil 1-A:


--------------------------------

Maksadım beyaz gelinlikle o koridorda yürüyebilmek değildi.

Cinsiyet ve tarz açısından da zaten mümkün değildi o da...

Çok yanlış anlaşıldım hep.

Benim maksadım sevgiydi, sevilmekti.

Her umudun arkasından b*k gibi kalıp hayal kırıklığına uğramamak, kendi kendime gelin güvey, Tom ve Jerry, Tirami ve Su olmamak, gönül dünyamın halinden anlayacak birilerini bulmaktı.

En nihayetinde de bulduğumu düşünüyorum.

Ha işte düşünce aşamasında bırakmayıp bir adım da ileriye gidip eyleme dökmek, Ak Sakallı dedenin 11. Tezinde de dediği gibi, "Felsefe dünyayı anlamaktır ancak artık anlamak yetmez eyleme de geçmek gerekir" sözlerinden çokça faidelenerek eyleme de dökeyim istedim.

Her şey yolunda gider ve kozmolojik denge sismolojik babalanmalar yaşamaz ise bu satırları yazmamdan takriben 13 saat sonra bekarlıktan evliliğe vertical geçiş yapmış olacağım.

--------------------------------

Zaman neler gösterir bilmiyorum.

Şu an için gösterdiği en iyi birkaç şeyden birinin bu olduğunu düşünüyorum.

Umarım "sen daha hiçbirşey görmedin cowboy" deyip anamdan emdiğim sütü babamdan getirmez, Madrid'e pirince giderken Midyattaki turunçtan olmam...

--------------------------------

2 Yormuyorum:

yeşimm dedi ki...

Aman aman ben yokken neler olmuş burda 😁 Allah mutlu mesut etsin bir ömür boyu inşallah

Syrano dedi ki...

Sağolunuz efendim sağolunuz (^_^)